TERAPIA Zaj─Öcia terapeutyczne Tr. Umiej─Ötno┼Ťci Spo┼éecznych

Trening Umiej─Ötno┼Ťci Spo┼éecznych

 

ZAPRASZAMY DZIECI, KTÓRE:

 

  • do┼Ťwiadczaj─ů trudno┼Ťci w funkcjonowaniu w grupie r├│wie┼Ťniczej

  • maj─ů problem z nawi─ůzywaniem i utrzymywaniem relacji spo┼éecznych

  • potrzebuj─ů wsparcia w rozwijaniu umiej─Ötno┼Ťci spo┼éecznych

  • potrzebuj─ů pozytywnych do┼Ťwiadcze┼ä w kontaktach z dzie─çmi

 

PODCZAS ZAJ─ś─ć PRACUJEMY NAD ROZWIJANIEM I WZMACNIANIEM m.in.:

 

- poczucia w┼éasnej warto┼Ťci

- adekwatnej samoooceny

- pozytywnej komunikacji z innymi

- umiej─Ötno┼Ťci aktywnego s┼éuchania

- umiej─Ötno┼Ťci wsp├│┼épracy w grupie

- umiej─Ötno┼Ťci rozwi─ůzywania konflikt├│w

- zachowań asertywnych

- umiej─Ötno┼Ťci rozpoznawania, nazywania i kontroli emocji

- umiej─Ötno┼Ťci dostrzegania stan├│w innych os├│b,

uwa┼╝no┼Ťci na ich potrzeby

 

Umiej─Ötno┼Ťci spo┼éeczne s─ů jednymi z podstawowych kompetencji,

od których zależy efektywne funkcjonowanie człowieka w społeczeństwie.

Potrzebujemy ich do radzenia sobie w sytuacjach interpersonalnych,

do integracji społecznej, a także samorealizacji i rozwoju osobistego.

Nale┼╝─ů do nich: umiej─Ötno┼Ťci komunikacyjne, interpersonalne, asertywno┼Ť─ç,

umiej─Ötno┼Ť─ç efektywnej wsp├│┼épracy w grupie, wyra┼╝ania i kontroli emocji,

rozpoznawania w┼éasnych mocnych i s┼éabych stron, zdolno┼Ť─ç do empatii,

osi─ůgania kompromisu, tw├│rczego my┼Ťlenia.

Wykształcenie tych kompetencji pozwala dzieciom na swobodne rozwijanie się,

tw├│rcz─ů prac─Ö na lekcjach i wi─Öksz─ů aktywno┼Ť─ç. Przyswojenie ich ma du┼╝y

wpływ na radzenie sobie w sytuacjach szkolnych i domowych.

 

Zaj─Öcia prowadzone s─ů metodami aktywnymi (m.in.: drama, filmiki,

praca w dw├│jkach, grupach, elementy artterapii, ruch rozwijaj─ůcy

W. Sherborne), aby dzieci miały szansę na uczenie się w działaniu.

 

W trosce o stworzenie dzieciom optymalnych warunk├│w do pracy,

przed rozpocz─Öciem treningu, zapraszamy Rodzic├│w z Dzie─çmi

na indywidualne konsultacje psychologiczne ÔÇô od maja 2014.

 

GRUPY WIEKOWE:

I grupa: 4-6 lat (dzieci w wieku przedszkolnym, 5 miejsc w grupie)

II grupa: 6-9 lat (dzieci w wieku wczesnoszkolnym, 5 miejsc w grupie)

 

CZAS TRWANIA TRENINGU: Semestr szkolny

 

ROZPOCZ─śCIE KOLEJNYCH GRUP: Wrzesie┼ä 2014, Luty 2015

 

TERMIN: Czwartki, godziny popołudniowe, 60 minut

 

KOSZT TRENINGU: 240 zł x 5 miesięcy lub 1100 zł jednorazowo

 

TRENING SPOŁECZNY PROWADZI:

 

Milena Cie┼Ťlak ÔÇô psycholog, terapeuta SI, trener. Posiada do┼Ťwiadczenie w pracy

z dzie─çmi, m┼éodzie┼╝─ů i doros┼éymi, a tak┼╝e w prowadzeniu terapii psychologicznej,

grup terapeutycznych, grup wsparcia, trening├│w i warsztat├│w.

Zajmuje si─Ö wspieraniem ludzi w rozwoju i radzeniu sobie z w┼éasnymi trudno┼Ťciami.

 


 Wype┼énij formularz zg┼éoszenia online